About Me

My photo
kluang, JOHOR, Malaysia
Cahaya di matamu Senyum di bibirmu mengukir seribu tanda pertanyaan Mungkinkah kau jua dalam kerinduan Di saat begini aku merindukan

Thursday, June 20, 2013

Design & Cetak Kad Kahwin Murah

Salam..

Hai ollsss... Hari ini saya nak buat entri pasal wedding card & printing.
Starting saya hanya design kad, tq tag, banting, greeting card sendiri punya je.
Then ada pulan geng kat group yang mintak tolong design kan wedding card diorang.
Alhamdulilah..berjaya memuaskan hati diorang.

So kat sini, sesiapa yang berminat untuk mengupah saya design dan cetak kad kahwin anda, saya amat lah berbesar hati. Untuk kos printing, pada saya, saya dah dapat yang murah, dan saya amatlah berpuas hati dengan warna cetakan dia.  100% saya suggest untuk printing tu.

TETAPI, saya boleh design, cetak dan hantar sahaja. tak termasuk sampul surat..  Itu sahaja kelemahannya.
But if you nak jugak saya sediakan sekali sampul, saya boleh carikan.

Saya boleh design ikut pilihan hati kamu-kamu, so kite akan selalu berinteraksi untuk dapat kad yang betul-betul memenuhi citarasa kamu.

Boleh tak kalau saya nak letakkan cas, heee..ini saya letak je, saya ambil rm30 untuk 1 design. But boleh tak nak combo, kalau card perempuan + card lelaki + tq tag + button badges + tunjuk arah = RM60. (design sahaja) or apa sahaja yang saya boleh bantu..

Untuk printing pulak, kedai tu akan cas harga by A4, so kalau kad kahwin kamu dalam A4 tu boleh potong 4, means dapat 4 card, macam saya, saya print 600pcs card (150pcs A4) saya dapat rm150 termasuk kos potong.

Murah kan? so lagi banyak A4 yang kamu guna, lagi murah.  Macam customer saya, die print card die A4 potong 3, 900pcs (300 A4) RM185 termasuk kos penghantaran by POS. but remind, not include envelope.

Untuk tunjuk arah, saya pakai materials trapouline (macam banting punya materials) saya dapat harga rm2.50 untuk size A3 siap pocket without pvc/kayu. Seriously murah kan.

Saya hanyalah freelance, job suka-suka.
Come, lets email me : erine_lemon89@yahoo.com / 017-7873370 (ena)

No comments:

Post a Comment